Recensie Ambilicious – California Dreaming

California Dreaming zette mij eerst even op het verkeerde been. Tot ik verder in Hoge Hakken kwam en meer en meer ging meeleven en genieten met Dana, de hoofdpersoon. De wending in Waar de wilde rozen groeien kwam voor mij als een volslagen verrassing. Mijn moederinstinct om Dana onder mijn hoede te nemen, voerde direct de boventoon. Het verweven van gebeurtenissen en personages in de twee verschillende delen vind ik meer dan een compliment waard. Iris weet met haar pen de lezer vlot mee te nemen, zonder de overbodige ballast van dure en ingewikkelde woorden. ‘Niets is wat het lijkt en gelijktijdig heel herkenbaar’, dit maakte het voor mij spannend tot de laatste letter.

 

Ambilicious

Over Pinson

https://irispinson.wordpress.com/
Dit bericht werd geplaatst in #CaliforniaDreaming, Post, Publiceren, Recensie en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

