Recensie Marian – Als je Alleen…

Ik heb dit boek van Iris Pinson mogen lezen omdat ze mij benaderde via Twitter en me vroeg of ik in ruil voor ‘Als je alleen…’ een eerlijke, kort en bondige recensie wilde schrijven omdat ze daarvan kon leren.

Toen ik was begonnen in ‘Als je alleen…’ wist ik eigenlijk niet of ik wel wilde doorlezen, maar Iris Pinson heeft een fijne schrijfstijl waardoor je toch blijft doorlezen.
Het verhaal sprak mij niet zo aan, ik lees graag erotische romans maar dit erotische familiedrama was niet het soort boek voor mij, vond het een beetje van de hak op de tak springen, nu was het leven van Sonja de hoofdpersoon in ‘Als je alleen…’ ook wel zo en haar leven sprong ook van op de hak op de tak vooral in haar relaties. Ik vond het verhaal iets te snel gaan allemaal, het had voor mij iets rustiger geschreven gemogen zijn.
Voor het verhaal zou ik 2 sterren geven maar omdat ik de schrijfstijl wel heel fijn vind beoordeel ik ‘Als je alleen…’ met 3 sterren.

https://www.goodreads.com/review/show/898178488?book_show_action=false

Over Pinson

https://irispinson.wordpress.com/
Dit bericht werd geplaatst in #AlsjeAlleen, Recensie, Reviews, Roman en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

